Vyhledávání

 
Zboží:     Žánr:
Odkaz dračích jezdců 2 - Eldest

Odkaz dračích jezdců 2 - Eldest

Žánr:   Fantasy
Autor:   Paolini Christopher
Počet stran:   654
Provedení:   váz.
Nakladatelství:   Fragment
Překladatel:   Olga Machútová
Autor obálky:   John Jude Palencar
ISBN:   80-253-0220-2
Anotace:  

Šíří se temnota, přichází beznaděj, vládne zlo … Pokračování fantasy bestselleru Eragon z pera Christophera Paoliniho opět dobývá svět! Eragon cestuje se Safirou do elfského města Ellesméry, aby podstoupil výcvik v kouzlení a boji, životně důležitých dovednostech Dračího jezdce. Ztrácí jistotu, neví komu může věřit a osud království, v němž temná ruka krále rdousí veškerý vzdor, leží i nadále právě v jeho rukou… Druhý díl trilogie Odkaz Dračích jezdců.

Stav zboží:   Zboží je na skladě!
Běžná cena:  
Naše cena:   449 Kč  Ušetříte: (%)
Koupit

Čtenářské komentáře


Anonym 09. 12. 2005 19:13

super

Anonym 10. 12. 2005 13:34

Je to rozhodně lepší než Eragon a Paolini konečně vymyslel i něco svého, doporučuji :)

Anonym 10. 12. 2005 17:00

Skvělá kniha,ten zavěr je hodně překvapující a rozhodně originální.Dou­fam,že na další díl nebudeme čekat dlouho.Rozhodně doporučuju.

Anonym 11. 12. 2005 14:29

Naprosto úžasný… :) Paolini je super…

Anonym 11. 12. 2005 22:12

Dětská slátanina, nekupujte !!

Anonym 11. 12. 2005 22:33

Neznámý (11.12.2005 22:12:12)- a co čekáš od tak nízkého autorova věku???

Anonym 13. 12. 2005 07:29

Neznámý (11.12.2005 22:12:12): To by mě zajímalo, proč si myslíš, že j to dětská slátanina? Mohl by si mi to tu odůvodnit? Dodej argumenty..:)

Anonym 16. 12. 2005 21:33

Je to super,vřele doporučuji

Anonym 16. 12. 2005 22:52

skvela kniha doporucuju:)

Jan Kudrnáč 18. 12. 2005 09:25

3.dil se jmenuje Empire a na to,že to Paoliny začal psat v 15 tak je to super. Možná lepší než HP!

Anonym 21. 12. 2005 11:11

hmhm nehovorim ze je to slabe cte se to rychle ale dost nudne ale niekedy to chyti........ a hp je lepsi o moc…

Anonym 21. 12. 2005 15:56

HP je blbost, ať žije Eldest!!! 8)

Anonym 23. 12. 2005 20:14

prvni dil byl skvely… dej je poutavy a ja osobne sem ho cetl 3 dny… proste vas to chyti… hned jak nekdo uvidim druhy dil capnu ho ani se nanedeje… vrele doporucuju… .)

Anonym 25. 12. 2005 19:48

Mnohem zajímavější čtení než hp, proto doporučuji. Řadí se mezi ty lepší knihy, a to sem toho přečetla zatraceně hodně.

Anonym 26. 12. 2005 11:15

je to dobra kniha ..clovek si u ni odpocine a urcite zapomene na problemi dnesniho sveta …:-)

Anonym 27. 12. 2005 00:34

Je to dobrá kniha, ale najdou se i lepší a tím nemyslím HP :)

Anonym 02. 01. 2006 00:09

Lol uplne super ERAGON je skvelej ale ELDEST je lepsi :) HP se muze zahrabat nejaka Roweligova nebo jak proste trapas :) xD nechapu jak to nekdo muze cist to musi byt nudny si raci prectu Krmilka a Muchomurku xD to je aspon akcni nez nejakej HP xD lol :) ERAGON A ELDEST JSOU SKVELY ALE I WARCRAFT :) CHCI DALSI DIL OD PAOLINIHO:)

Anonym 02. 01. 2006 07:01

Mno, když jsem před rokem četl 1. díl tak nic moc…ale změna je život. Takže když jsem si jej přečet teď a hned potom eldesta, je to SUPER!!!!!! Pro mě osobně jedno z nej fantasy co jsem četl…a četl jsem jich docela dost :)

Vojtěch Líkař 03. 01. 2006 07:59

good

Anonym 04. 01. 2006 15:27

Eragona jsem četl před rokem a půl,byla to moje první fantasy kniha co jsem četl a tak mě to chytlo.Před týdnem jsem si přečetl Eragona znovu a hned potom Eldest a řikám že Paoliny je super a jeho knihy se stále zlepšují.Každýmu to můžu doporučit

Petr Šimek 05. 01. 2006 16:52

Nekupujte to. Četl jsem Eragona a byl jsem znechucen. Jednoduše jsem se nechal napálit na lživé recenze ze slavných deníků v USA. Doufal jsem, že Eldest mě nezklame. Opět jsem doplatil na svojí důvěřivost zámořským recenzentům. Eldest je s odpuštěním stejná volovina jako Eragon, pouze s tou vyjímkou, že Eldest je šíleně zdlouhavej. Za ty peníze si radši kupte něco od Sapkowskiho nebo Pratchetta. Tohle opravdu nemá smysl číst. Hned v první kapitole a první větě chrlí ze sebe ten šestnáctiletej Eragon chrlí moudro (hodně kýčovitý). Asi sdi hraje na nějakýho mudrce nebo neměl Paolini co napsat… Dál to radši komentovat nebudu nebo pěstí rozflákám monitor. Au.

Anonym 05. 01. 2006 19:14

Jakej krypl řiká dětská slátanina???? ubožák neznalej fantasy!

Anonym 05. 01. 2006 19:15

lol spš dušní řiká BEST BEST BEST David Herda 2.D

Anonym 05. 01. 2006 19:16

Fuj HP best is Paoliny

Anonym 05. 01. 2006 19:19

Terry Prečet je retard co píše sračky!!! Do fantasy počítače letadla??? plechovej drak???? retard David !PAOLINI!

Anonym 07. 01. 2006 20:36

Jak může někdo srovnávat eragona a Sapkowskiho,Prat­chetta kdyť je to uplně jiný styl. Je jasný že po koho je Sapkowskí nejlepší autor tak mu eragon moc nesedne.U mě to je přesně obráceně Sapkowskiho a Pratchetta nemusím, radši mám Webera,Eddingse,Ga­imana a teď jsem si oblíbyl i paoliniho.

Anonym 08. 01. 2006 18:36

Ale ta cena to je nehoráznost.

Anonym 13. 01. 2006 22:24

jednicka nebyla spatna, jen bylo videt ze to pise dite, tak uvidime co dvojka:)

Anonym 13. 01. 2006 22:24

jednicka nebyla spatna, jen bylo videt ze to pise dite, tak uvidime co dvojka:)

Anonym 16. 01. 2006 12:13

Dvojka je lepší neš první díl a cena za 600 stránek taky ujde.

Anonym 29. 01. 2006 16:03

Simek klidne si ten monitor rozflakej na cucky. Nam je to vis kde. Dulezite je ze se to opravdu velke spouste lidi libi a o to jde. To totiz znamena uspech. Porad sem pletete autorovo mladi, pritom pise lepe nez nekteri mnohem starsi a „zkusenejsi“ autori. Nelibilo? Dobra, ale jak muzes rikat, lidi nekupujte, kdyz se to 90-ti procentum libi a deseti ne. Drag

Anonym 31. 01. 2006 18:02

skvělá knižka, doporučuju a těším se na 3. díl (kdybste o 3. dílu věděli nějaký info pls pisněte ho :) )

Anonym 02. 02. 2006 09:16

Něco málo pro pana Šimka: I šestnáctiletí mohou vidět svět očima dospělých. Dokonce i v našem světě se občas stává, že děti jsou vnímavější než jejich rodiče. Takříkajíc co slovo, to perla. To asi neplatí o Vás, že. Když je někdo konfrontován se světem dospělých a je nucen předčasně vyrůst, co čekáte že asi udělá. Buď uteče a nebo se s tím musí vyrovnat. No a to potom moudra jaksi přicházejí sama. Autor o tom asi něco ví. Někdy je potřeba také číst mezi řádky a ne jen zběsile mlátit do klávesnice :-)

Anonym 12. 02. 2006 13:37

600 stranek??!!! Wof… tak to je sila, doufam, ze to bude stat za to. Jinak… je fakt videt, ze to pise dite. Jen doufam, ze film tak pusobit nebude. Peace…

Anonym 13. 02. 2006 20:01

Myslím že si autor asi myslí že čím víc tran tím kvalitnější:-( je to dost takový roztahaný:-(.Snad mu to dojde a trojka bude o něco málo stručnější Ale jinak to bylo super,až na to dění v Carvahalu to bylo taky dost takový zoufalý.Jestli někdo něco víte tak mi to prosím napište.:-) sarka.Svobodova@seznam.cz

Petr Šimek 15. 02. 2006 16:22

Něco málo pro „Neznámý (5.1.2006 19:14:03)“: To může říci pouze ubožák neznalý rozumu.

Pro změnu něco málo pro „Neznámý (29.1.2006 16:03:35)“: Tato diskuze složí k tomu, aby člověk sdělil svůj názor na dotyčný titul. To, že Vám můj názor je Vy víte kde, mi je u Vy víte, čeho.

A ještě něco málo pro „Neznámý (2.2.2006 9:16:46)“: Je něco jiného, když se někdo chová jako dospělý a je něco jiného, když se někdo snaží chovat jako světem zkušený a udatný rek, navíc s moudrostí stařešiny. :) Chápu, že mnoha lidem připadne můj názor neadekvátní, ale já jsem dost konzervativní člověk a za tím, co jsem řekl, si stojím. Podle mého skromného názoru Eldest i Eragon úspěšně parudují sami sebe.

Anonym 25. 02. 2006 22:54

Perfektna kniha uplne ma pohltila… HP je oproti tomuto 0

Sé onr sverdar sitja hvass!!

Petr Šimek 01. 03. 2006 17:58

HP je dlé mého napsaný vyzrálejším stylem, který není absurdní a naivní. :)

Anonym 03. 03. 2006 13:14

Z Earagona jsem byla příšerně sklamaná…

Anonym 10. 03. 2006 09:15

jak někdo může tyto 2 knížky krytizovat..to nikdy nepochopím jsou to jedny z nejlépe napsaných knih jaké jsem kdy četl Paolini je ůžasný když dokáže popsat tolik stran a přitom čtenáře nenudí.Doporučuji všem a doufám že další díl výjde co možná nejdřív

Anonym 24. 03. 2006 20:32

Eragon byla dobrá a napínavá kniha. Bylo v ní hodně akce a člověk se u ní nenudil. Eldest má oproti tomu velké nedostatky. To co bylo u Eragona plus je u Eldesta mínus. Kniha mě zklamala.

Anonym 29. 03. 2006 17:48

Zklamaly mě obě knihy. Špatná investice velkých peněz…

Anonym 29. 03. 2006 19:26

Super knizky prvni sem precetl jednim dechem.K druhe se dostanu az me ji preda Bratranek uz se nemuzu dockat!Radim ty knihy pred serii Mec pravdy a i Pan prstenu se muze jit zahrabat.

Anonym 31. 03. 2006 23:47

Eragon a Paolini sux Warcraft a Knaak rulezz :D(ale ne eragon a eldest sou taky good)

Anonym 11. 04. 2006 21:19

lol můze mi nekdo ríct kdy vijde Empire ???

Anonym 11. 04. 2006 21:19

lol můze mi nekdo ríct kdy vijde Empire ???

Martin Bartoň 25. 04. 2006 09:30

Eldest je super! Ještě ho čtu ale fakt mě nadchl. Eragon je spíš takové seznamování, ale Eldest je fakt bomba. Až bude Paolini starší a bude dál psát, tak by mohl být fakt dobrej, zatim bych ho zařadil mezi talenty a jeho dílo zařadil mezi takový lepší střed. Na Sapkowskeho a Tolkiena to prostě není. Ale je dobrej.

Martin Hrůza 25. 04. 2006 17:56

lol tak to docti ne sem to mel hned :) :P bylo to cool se tesim na 3 (Empire) :)

Anonym 21. 05. 2006 13:32

Milý Šimle, pardon Šimku, jestli jsou Eragon a Eldest parodií sami na sebe, tak co jsi potom ty? Řekla bych, tak parodie na zdravej úsudek. Příště si aspoň přečti, co jsi napsal dřív, než zadáš „VLOŽIT“, nebo lépe, už to prosím nekomentuj a rozflákej konečně ten svůj monitor… ;) S láskou, Jituš

Anonym 21. 05. 2006 13:36

wow, natřela jsi mu to Jituš!!! Oba díly jsou supéééééééér! A ne jinak:-)

Anonym 21. 05. 2006 13:38

Jituš jsi tu eště?

Anonym 24. 05. 2006 17:28

Tak prvni dil byla skvela pohadka.Druhej dil byl zdlouhavej, nudnej, presto napinavej a prekvapujici fantasy pribjeh.Libilo se mi to i kdyz jsem uz cetl lepsi, ale rozhodne to nebudu zatracovat, protoze je to dil od dilu lepsi. Na film se uz asi jako kazdy tesim.Oboji doporucuju, protoze sem se doslechl ze byli najati nejlepsi grafikove pres draky(takze to asi bude fakt ulet).Jo a ztrata penez to neni urcite, jelikoz se jedna o opravdu kvlitni cteni(i kdyz trochu zdlouhave);). AIOKI

Petr Šimek 27. 05. 2006 16:35

To Neznámá Jituš: Ano, mám v těch příspěvcích chyby, opakující se slova, atd. Psal jsem v afektu a na zkontrolování svého příspěvku jsem neměl čas i náladu. Uznávám, že moje reakce na knihu byla příliš spontánní, ale na druhou stranu jsem tak popsal své první pocity po přečtení několika stránek. Jinak nevidím jiný důvod, proč bych neměl psát svůj zcela subjektivní názor. Na to mám právo, stejně jako kdokoli jiný.

Anonym 28. 05. 2006 11:50

Satyr – Přečet jsem zatim jen Eragona. Kámoš mi zejtra pučí Eldesta. Ale přečet Jsem ho jednim dechem. Je to hodně čtivý, ale srovnávat Tollkiena a tohle, to fakt nejde. KAždý to je úplně jiný čtení. Eragon je spíš taková odpočinková knížka. Je supr, to jo ale jen na ten odpočinek. Určitě bych ji neřadil na vrchol fantasy, už jenom proto, že opisuje z mnohy knih a okolo autora byla velká skupina lidí, která mu pomáhala. P.s. Na věku nezáleží!!

Anonym 02. 06. 2006 13:35

Cetl jsem Eragona a nedovno docetl Eldesta. Je myslim skvela fantasy a urcite hodne ctiva a vzrusujici, moc se mi libila uz se tesim na Empira…Jenom maly detail :) muze mi nekdo napsat, kdo nebo co je vlastne Eldest? V cele knize se nezmini slovo eldest, ani nakonci ve vyctu postav se to nenaleza. Dekuji. Lubos

Adéla Hanselková 05. 06. 2006 12:28

Eldest znamená prvorozený…asi se to nechtělo překladateli překládat protože na obálce by to asi vypadalo blbě ne? Jinak super kniha!! Mám ji přečtenou už několikrát a pokaždé jsem byla nadšená jako bych ji četla poprvé:))

Radek Bělohradský 10. 06. 2006 17:02

Už se těšim na třetí díl…

Anonym 24. 06. 2006 21:33

Je to fakt super kniha a spisovatel ja taky pisu knihu a on je mim velkym vzorem moc me bavi ho cist zatim ctu jen Eragona ale uz se chystam na Eldesta

Anonym 15. 09. 2006 14:23

Četla jsem Eragona i Eldesta a nemohu říct, že se mi to nelíbilo. Ano, bylo to napínavé a zajímavé čtění, přečetla jsem je takřka jedním dechem, ale myslím, že hodnocení na tyto knihy je přecenované.Nejvíce mě zklamala až přemrštěná inspirace profesorem Tolkienem (ehm podobnost čistě náhodná, jak se říká). Na film se samozřejmě těším. Tedy spíše než jako zarytý fanoušek jej chci vidět z pouhé zvědavosti.

Anonym 19. 09. 2006 12:09

Četla jsem Eragona již před delší dobou a musím říct že podle mého názoru je to jedna z nejlepších fantasy co znám! Je na ní skvělé, že čtenář netuší téměř do poslední strany jak děj skončí. Eldest měl opravdu překvapivý konec!!! Je super! ! !

Anonym 29. 10. 2006 22:11

Dost dobrá knížka oba dva díly, nadchlo mě to tak, že jsem je měl do 3 dnů přečtené

Anonym 21. 11. 2006 09:11

Hmm ja byl donedavna presvedceny ze HP je nejlepsi fanatsy…pote co sem precetl Eragona sem zmenil nazor…Eragon je ve vsech ohledech lepsi..

Anonym 01. 12. 2006 22:53

Takže Eragon i Eldest ujdou, jsou zabavny, obcas i prekvapej. Nechapu jak nekdo muze srovnavat s Panem Prstenu, kterej je o nekolik trid jinde… Nevadi, Harry Potter je psan lepe, rozhodne nenudi ani pri opakovanem cteni (coz o carvahallskych pasazich v Eldestovi rozhodne neplati, ty nudi i napoprve). Jak rikam, kazdy ma svuj nazor, me se ty Paoliniho knizky libi, ale rozhodne nepatri mezi to nejlepsi z zanru fantasy. A rikat o tehle dvou knihach, ze jsou lepsi nez libovolna zemeplocha – no to snad ani nemuzete myslet vazne :-)

Tomáš Říha 28. 12. 2006 16:46

AŽ někdo z těch co Eragona a Eldesta krituzují napíše knihu která předčí v USA prodejnost Harryho Pottera – tak potom teprve je začnu chápat…mimochodem – bůh žehnej Paoliniho ruce a modleme se za brzké vydání Empire :)

Tomáš Říha 28. 12. 2006 16:48

A to že dokázal spojit defakto cizí nápady (i když né všechno bylo cizí – Eldest byl už i celkem originální) v dobrý fantasy svět, a né dětskou slátaninu se taky musí trochu ocenit…

Anonym 19. 01. 2007 21:01

No tak … obe knihy se ctou dobre a patri k tomu lepsimu … s tim svama souhlasim … ale psat ze Paolini je nejlepsi nebo buh zehnej Paoliniho ruce … to mi prijde docela vtipny … lidi vzpamatujte se vzdyt 30% toho co tam je napsany neni vubec jeho prace. V prvnim dile 3 kapitoly napsala jeho sestra a celou knihu predelala jeho ucitelka anglictiny. 2. dil uz je vic jeho a je to na nem znat v mensi plynulosti deje. A stejne celou knihu upravavola jedna pracovnice z vydavatelstvi ktere jeho knihy vydava. Vzlast u prvniho dilu by na obalce vedle Paoliniho melo byt asi dalsich 10 jmen a Christopher to alespon priznal na konci kazde knihy. Urcite je to talent protoze vymyslel slusny pribeh ale jeste nema natolik zkusenosti aby to sepsal do poradne knihy ktera z toho nakonec vznikla. Casem z nej mozna bude vazeny autor ale ted jeste ne. Sammael

Anonym 06. 02. 2007 18:53

je to skvělé čtení doporučuji obadva díly je to super

Anonym 06. 03. 2007 15:25

je to dobrý teda lepší neš Prachet!Bravo Paoliny zeměplocha Fůůůůůůůůůůůů­ůůůůůůůůůůůůů­ůůůůůůj

Anonym 05. 05. 2007 08:10

Typicka fantasy pro deti ....... pribeh nema hloubku, kdyz nekdo z hlavnich postav umre je vam to jedno. Pro deti a zacinajici ctenare fajn ale pro 20 let a vic radsi usetrete penize na neco lepsiho. Fragment ale zaslouzi pochvalu za reklamni kampan, prtoze udelat z lehce podprumerneho dila jednu z nejprodavanejsich knih v Cr ....... to se jim vazne pvedlo ale vazne, pokud mate dite ktere chce zacit cist fantasy kupte, pokud uz nejakou dobu fantasy ctete tak nechte stat v regale.

Anonym 24. 05. 2007 15:45

Je to super

Anonym 24. 07. 2007 14:34

úžasná kniha která má fakt přehled!!!

Anonym 28. 08. 2007 09:29

murtag je hajzl

Zdenka Pšeničková 13. 10. 2007 13:38

První díl byl lepší – mám ale podezření, že je to z velké části okopírované z jiných(lepších)knih

Zdenka Pšeničková 13. 10. 2007 13:40

souhlasím s názorem „neznámého“ z 5.5.2007 8:10:06

Zdenka Pšeničková 13. 10. 2007 13:44

Někdo tady psal, že do poslední chvíle čtenář neví, jak to dopadne??!! S tím tedy nesouhlasím

Anonym 06. 12. 2007 21:01

To, že knihy Eragon a Eldest jsou pro začátečníky, s tím nesouhlasím. Fantasy literaturu čtu od 14 let (3roky) a obě knihy se mi moc líbili. Že je čtenářům jedno, když umře hlavní hrdina, to taky není pravda. Broma jsem obrečela… A může se to líbit i starším 20let(moje setřenice má ty knížky taky ráda). Prostě jestli máte rádi draky a elfi, určitě si přečtěte. Já jsem si je nejdřív přečetla a pak jsem si je musela koupit:O)

Anonym 06. 12. 2007 21:02

*knihy se mi moc líbily (za tu hrubku se omlouvám)

Anonym 06. 12. 2007 21:04

líbily-omlouvám se za hrubku:O)

Marie Leyerová 06. 12. 2007 21:08

Omlouvám se za hrubku v předchozím vzkazu…líbily:O) Sem kanec…

Anonym 12. 12. 2007 22:22

Eragon je dobrý na pobavení. neříkám, že se to čte špatně, ale dialogy jsou většinou pitomoučký a Paolinim vytvořený jazyk je ubohoučký. HP je aspoň originální a dá se číst několikrát bez toho, aby se u toho člověk nudil. a Murtagh je z obou dílů nejlepší postava.

Martin Řezáč 01. 01. 2008 02:14

Pro ty kteri kritizuji eragona a eldesta. tak to nectete kdyz se vam to nelibi:o)pac uz vidm jak vy byste neco takovyho jako paoliny z tech vasich hlav dostaly.Vsadim se ze mate problem vy,yslet dej na kdyz vypisujete slozenku na zaplaceni najemnyho nez aby ste posuzovaly nakyho autora. na to sou jiny vzdelanejsi lidi nez ste vy:o).. no nic mejte se tu:o)

Lucie Kutičková 07. 01. 2008 14:52

Tak nevím. Mám to číst, nemám to číst? Stále čekám na třetí díl. Nevíte někdo kdy vyjde?

Anonym 08. 04. 2008 20:17

me se to libilo akorat me zere ze ten Eragon je takova lama blba na blbecky si vyskakuje a jeste dostane na hubu no ja bych se na to...... ;¨

Nikola Antalová 12. 05. 2008 09:12

Moje tzv.teta přes koleno,má už přečtenýho Eragona a když mi pověděla,jak je to super.....Rozhodla jsem se,že si to MUSÍM PŘEČÍST!!!!..OBA DÍLY!!!…I TEN TŘETÍ!!!!! :))

Anonym 24. 07. 2008 20:57

vsechno je drahy !!!

Jakub Čáp 22. 02. 2009 17:54

poutavé čtení. Ale pár bodů: 1) Putování k elfům je 5× delší než by mohlo být. 2) K Eragonovi přibyl další hlavní hrdina, Roran a vlastní kapitoly má i Nasuada. Není to ono. Jen je rychle přečtete a čekáte na Eragona. 3) Žádná originalita, nápad svůj žádný, styl psaní také běžný. Přesto člověka chytne a nepustí. Dal bych 8 bodů z 10.

Anonym 26. 07. 2009 12:40

murtag je svině

Anonym 21. 05. 2010 19:22

co to?

Přidat komentář


Jméno: 
Citaci provedete předsazením > před každý řádek citovaného textu (např. z jiného příspěvku).
Antispam:  1 + 2 =




Zboží od stejného autora

*** KNIHA VYJDE ZHRUBA V POLOVINĚ ZÁŘÍ *** Poutník a prokleté dítě. Kouzla a magie. A samozřejmě draci... Vítejte zpátky ve světě Alagaësie. Už je to rok, co Eragon opustil Alagaësii, aby vyhledal vhodný domov k založení nové generace Dračích je...
Přísahy, zkoušky oddanosti, mocné síly se střetnou... Bitvou na Hořících pláních boj s Královstvím zdaleka neskončil a zdá se, že v nadcházejícím střetu bude Galbatorixův Jezdec mocným protivníkem. Eragona se Safirou proto čekají další zkoušky v boji...
Není tomu tak dávno, co byl Dračí jezdec Eragon obyčejným chudým farmářským chlapcem a jeho dračice Safira pouhým modrým kamenem v lese. Nyní právě na nich závisí osud celé civilizace! Dlouhé měsíce výcviku a bojů přinesly mnohá vítězství a naději, a...
Sběratelské vydání bestsellerové tetralogie v luxusním dárkovém balení. Jeden chlapec… jeden drak… svět dobrodružství. Nechte se vtáhnout do příběhu chudého farmářského chlapce Eragona, který najde v Dračích horách modrý kámen, z něhož se vyklube dra...
Není tomu tak dávno, co byl Dračí jezdec Eragon obyčejným chudým farmářským chlapcem a jeho dračice Safira pouhým modrým kamenem v lese. Nyní právě na nich závisí osud celé civilizace! Dlouhé měsíce výcviku a bojů přinesly mnohá vítězství a naději, a...
Odkaz Dračích jezdců konečně kompletní! Cyklus se skládá z knih: Eragon, Eldest, Brisingr a Inheritance. * Jeden chlapec, jeden drak, jeden svět plný dobrodružství. Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl...
Šíří se temnota, přichází beznaděj, vládne zlo ... Pokračování fantasy bestselleru Eragon z pera Christophera Paoliniho opět dobývá svět! Eragon cestuje se Safirou do elfského města Ellesméry, aby podstoupil výcvik v kouzlení a boji, životně důležitý...
Jeden chlapec, jeden drak, svět dobrodružství. Fantasy bestseller Eragon z pera patnáctiletého Christophera Paoliniho, který nadchl miliony čtenářů po celém světě. Vypráví příběh chudého farmářského chlapce, který najde v Dračích horách modrý kámen...
Přísahy, zkoušky oddanosti, mocné síly se střetnou... Bitvou na Hořících pláních boj s Královstvím zdaleka neskončil a zdá se, že v nadcházejícím střetu bude Galbatorixův Jezdec mocným protivníkem. Eragona se Safirou proto čekají další zkoušky v boji...
Když Eragon najde v lese naleštěný modrý kámen, myslí si, že chudého farmářského chlapce potkalo štěstí; možná za něj koupí maso na zimu pro svou rodinu. Ale když se z kamene vyklube dračí mládě, Eragon si brzy uvědomí, že narazil na odkaz skoro tak...